dinsdag 15 oktober 2013

Wonen Landelijke Stijl Woonkamer by Hoffz



Het ETC in Culemborg is een trade centre

 waar allerlei interieur-merken in het hogere segment (waaronder Hoffz)

 een stand hebben..


Eens per jaar wordt er een consumentendag gehouden

 waarbij het ETC open staat voor een breder publiek..

Afgelopen vrijdag was het weer zover!

Esatto had een plekje in de Hoffz-stand ingenomen, 

en was met 20 afspraken aardig volgeboekt...!






En wat was er een hoop te zien!!






Het is altijd een beetje lastig foto's maken als er allerlei mensen in een stand rondlopen,

zeker als het zo druk is als in de stand van Hoffz..,

maar wat ik geprobeerd heb is de sfeer een beetje te pakken..








Sober, 

eerlijk,

puur, 

doorleefd,

stoer...

als ik de sfeer en stijl wil omschrijven kan ik het niet echt vatten in één zin, of een concept,

maar komen deze losse woorden als typering van Hoffz bovendrijven..;-))









Onderstaande foto geeft de Hoffz stijl misschien goed weer..


Een sobere kamer qua kleur en materiaal..

linnen bank,

stenen vloer,

kalkverf op de muur,

een paar simpele consoles aan de wand,

en dan:

 zo'n geweldig doorleefde deur....!


Zoiets is echt niet alleen voor in de woonbladen,

maar ook in jouw huis kan zoiets echt een krachtige eyecatcher zijn!






En dan het nieuws waar de titel van dit berichtje naar verwijst.....:


Wonen Landelijke Stijl heeft in samenwerking met Hoffz een complete woonkamer ontwikkeld..


Binnenkort zijn deze meubels te koop in een slechts 13 winkels in Nederland..

...en Esatto is daar één van!

Op de beurs was de huiskamer al te bewonderen,

dus als je daar geweest bent heb je het al kunnen zien,

maar als je er niet bij was moet je helaas nog even wachten...:-((


We houden het nog even geheim, maar neem maar aan dat het mooi is!


Reden des te meer om binnenkort weer eens langs te gaan..

..het complete concept is dan bij Esatto te bewonderen!








10 opmerkingen:

  1. Prachtige foto`s, ik heb ook nog van die oude luiken misschien een idee om ze volgend jaar ook achter de bank te plaatsen als de kalkverf op de muren zit.

    Fijne week!
    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sobere sfeer van Hoffz vind ik erg mooi, het straalt zoveel rust uit. Ik ben benieuwd naar de woonkamer waar Hoffz mee gaat komen, al ben ik zelf niet zo van een kant en klaar pakket. Maar laat ik eerst maar even afwachten ;-).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Jammer dat we nog even geduld moeten hebben...

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, ik ben ook benieuwd!

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sfeer foto's heb je geplaatst...ik ben zeer benieuwd naar de hoffz woonkamer.
    Fijne Avond,

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's gemaakt Dineke. Ik ben zeer benieuwd.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een zeer geslaagd blog geworden met prachtige foto's van het etc expo, het was er voor ons een geweldige dag, heel veel animo voor de nieuwe woonkamer van Hoffz!
    Bedankt Dineke voor je mooie foto's en je gezellige verhaal! Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ontzettend gaaf zeg!
    leuk blog, dat ik dit nu niet eerder heb ontdekt;)

    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!