dinsdag 3 november 2015

Feestsfeer!


Vandaag een blogje vol inspiratie 

om je huis in winterse of kerstsfeer te brengen!

De showroom is weer gerestyled,

dus kijk lekker mee!










We hebben gekozen 

voor stijlvol sober groen,

en mooie ballen van Hoffz.




Hier ligt zo'n mooie bak natuurlijk helemaal vol met ballen,

thuis kun je zoiets prima doen door de bak eerst wat op te vullen

en dan een paar mooie ballen erin 

en een tak groen..













Mooie schalen en planken...





..kruiken en potten...



en lichtjes, veel lichtjes!







geen overdadig geglinster en geglitter,

maar ingetogen en stoer..

passend bij de stijl waar Esatto voor staat!

Het is echt de moeite waard om langs te komen!

Van de week weer workshops!

Als u nog zin heeft om een mooie groendecoraties te maken,

dan zijn daarvoor nog een paar plaatsen vrij!!




Tot ziens

by Esatto!





8 opmerkingen:

  1. Erg mooi sfeervol maar zou toch zo graag willen zien wat er in de perentak hangt...
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoewel ik nog helemaal niet met kerst bezig ben, geniet ik wel van de sfeer van jullie winkel. Ik denk dat ik dit jaar ook voor sober ga...het is niet alleen mooi, maar het straalt ook rust uit.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi. Simpel en eenvoudig. Geen kunstgrepen ! Fijne donkere dagen toegewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk sfeertje... Jullie staan nog steeds hoog op mijn 'ik wil er nog eens naartoe'-lijst
    Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie stoere, sobere sfeer. Ik hou er van!
    Mooie foto's weer, ik heb er van genoten.

    Fijne dagen en succes met de workshops.

    Lieve groet, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!