dinsdag 15 december 2015

Altijd iets nieuws by Esatto...

Natuurlijk is de showroom in kerstsfeer..

dat had ik al een paar keer gezegd toch..;-))?

Maar dat betekent niet dat alles zo staat zoals het staat...

Nieuwe orders bezorgen ons prachtige spullen 

die zo snel mogelijk een mooi plekje krijgen in de showroom..




deze stoere balusterlampen kregen een ereplaatsje in de etalage..

de stoel van Hoffz kleurt er fantastisch bij,

dus de combi was snel gemaakt!

Beetje vergrijsd groen..

mooi met de eucalyptus en het lichte hout..





Even een overzichtje...

Ik hoor soms dat lezers dat missen!

Dus bij deze...




Op de tafel een stoere bak met wat boompjes

en veel windlichtjes...

Simpel en heel stijlvol!

Kan natuurlijk ook op een mooie platte schaal,

of dienblad

of serveerplank...;-)) 





Hier nog een keer de stoere side table die ik al eerder liet zien...!

De groen versiering is heel simpel gehouden..

Gewoon wat losse takken,

tussen en op de kruiken..

Prima idee om zoiets ook thuis te doen!





Verder hebben we weer ruime keus uit kandelaars

windlichten,

kransen,

kerstballen,

toefjes en miniboompjes!




Lekker sfeer komen snuiven dus!

we staan voor u klaar!!




Tot ziens by Esatto!









6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto`s weer! Woonde ik naar dichter bij!!
    Het is zo leuk om in een mooie show room te lopen en helemaal in de sfeer te komen!
    De vergrijsde kleur groen van de stoel is erg mooi zeg!

    Complimenten!

    Groetjes van Priscilla
    creatodapris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het misschien een idee om een filiaal in het oosten van het land te starten ;-)? Want ik ben volgens mij niet de enige die bij elke post denkt dat het zo jammer is dat jullie zover weg zitten! Is uiteraard een grapje, maar die afstand is echt jammer...anders zou ik absoluut vaker binnenwippen.

    Mooie sfeer!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ,mooie sfeer. Zou zo weer een keer langs willen komen. Maar goed ik heb toch maar het e.e.a. via de post besteld. Alles is goed aangekomen. En ik ben ook alweer flink met de loogbeits in de weer geweest. Foto's volgen nog.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het helemaal met Ingrid eens!
    Te ver voor ons...en dan die mooie foto's te laten zien: dat moeten jullie ons niet aandoen! :-)
    Fijne Kerst en goede jaarwisseling!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja precies, veel te ver hier vandaan. Hier heb je zulke mooie winkels niet jammer genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er erg sfeervol uit... Mooi!

    Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!